Ulubiony zielony koktajl

Postanowiłam zapisać przepis na ten wiosenny koktajl. Od stycznia eksperymentuje z sokami, koktajlami i chyba znalazłam ten idealny, jest pyszny, syty i zdrowy, często zastępuje moje drugie śniadanie. Wygodą jest to gdy nie mam jednego składnika mogę zastąpić innym np. jarmuż szpinakiem, banana gruszką itp. i smakuje również bardzo dobrze.


Zielony koktajl


Składniki:

1 szklanka jarmużu (ok. 30 g)
1/3 banana
1 szklanka soku z dwóch pomarańczy i połowy grejpfruta
1 cm imbiru



Wyciskamy świeży sok z pomarańczy i grejpfruta. Wrzucamy wszystko do malaksera/blendera i miksujemy, mój koktajl nie jest idealnie gładki, bo taki lubię, ale oczywiście jak będziemy dłużej miksować będzie bez kawałków.

Na zdrowie! Polecam!



Mmm Pycha !

Mój koktajl podlinkowałam na blogu veggieola w cyklu wspólne miksowanie. 

Znajdziesz mnie i tutaj.

4 komentarze :

Veggie pisze...

Takiej kompozycji jeszcze nie próbowałam, jest bardzo oryginalny, byłoby mi miło, gdybyś oddała go do kolekcji na moim blogu. Zapraszam :-)

Foodmania pisze...

łyk witamin!

SignorinaGotuje pisze...

Dziękuję. Skorzystałam z zaproszenia. Super pomysł :)

SignorinaGotuje pisze...

Na zdrowie ! :)