Kruche ciasteczka

Święta, święta i po świętach...Było pysznie, dużo pracy, dużo nowych przepisów, kilka wpadek i niezrobione zdjęcia. Ale to nic. Przepisy wypróbowane i będą powtarzane nieraz. Teraz zapisuję przepis na ciasteczka, u mnie jeszcze wielkanocne, ale pasują na każdą okazję, można wycinać różne kształty, są pyszne, maślane, delikatne. Idealne do kawki czy herbatki. Przepis z zeszyciku mamy.


Kruche ciasteczka

Składniki:

250 g mąki pszennej
150 g masła
2 żółtka
80 g cukru pudru
szczypta soli
łyżka kwaśnej śmietany




Wszystkie składniki łączymy ze sobą i krótko zagniatamy ciasto ( ja użyłam miksera). Zawijamy w folię i odstawiamy do lodówki na pół godziny. Ciasto wałkujemy cieniutko i wykrawamy różne kształty. Pieczemy 5-6 minut w 170 stopniach.
Można udekorować lukrem ( ja użyłam pisaków ).


Mmm Pycha!

Mój Fb.

Brak komentarzy :